
Uporaba:
- premium kompaktna vozila
- enoprostorci
Prednosti:
- Ekstremen oprijem na mokrem in suhem z okoljsko učinkovitostjo
- Varčevanje z gorivom tudi pri dinamični vožnji
- Odlične vozne lastnosti z zanesljivim upravljanjem in visokim udobjem
- Daljša življenjska doba
Lastnosti:
- nano BLEND zmes z "Pomarančnim oljem"
- Podloga za varčevanje z gorivom
- Extra močni profil
- Zasnova nizke hrupnosti
- Lahka zasnova
Tiha in udobna vožnja
"BluEarth-Es" zagotavlja dobro uravnotežen paket zmogljivosti oprijema, odpornosti proti obrabi, trpežnosti in učinkovitosti porabe goriva. Ima nov profil tekalne plasti s širokim, kvadratnim in močnim profilom, ki zagotavlja stabilno vožnjo in varno upravljanje. "BluEarth-Es" uporablja zaščiteno "nano blend" Yokohama Rubber, ki vsebuje različne materiale, vključno z »oranžnim oljem«, kar ustvarja optimalno ravnovesje visoke učinkovitosti porabe goriva, odlične zmogljivosti za oprijem na mokri podlagi in odpornosti proti obrabi. Izvirno "oranžno olje" naredi gumijasto gumo bolj podloženo, kar ima za posledico odlično območje stika med pnevmatiko in cesto, s čimer se zmanjša neenakomerna obraba.
"BluEarth" je YOKOHAMA-ova "okolju prijazna, človeška in družbeno prijazna" svetovna blagovna znamka pnevmatik, ki uresničuje ne samo odlične okoljske učinke, temveč zmanjšuje specifično obremenjenost voznikov, potnikov in okolju - prijazna zmogljivost. "BluEarth-Es" je eden od najnovejših dodatkov v liniji Yokohama Rubber "BluEarth" v Evropi, ki že vključuje visoko zmogljiv in učinkovito porabo goriva "BluEarth-A".
Boljši oprijem | NANO BLEND tehnologija | |||||
Pnvmatika BlueEarth-Es ima boljši oprijem kot njena predhodnikca AE-01, katera ima odličen oprijem. Izboljšan odličen oprijem v odličnejšega. |
Z "NANO BLED in Pomarančnim oljem" narejena izvrstna zmes, z boljšo odpornostjo. |
|||||
5 slojni patent | Ščepec "Pomaračnega olja" | |||||
|
|
|||||
Omogoča nižjo hrupnost in manjšo obrabo. | Izvirno "pomarančno olje" naredi gumijasto gumo bolj podloženo, kar ima za posledico odlično območje stika med pnevmatiko in cesto, s čimer se zmanjša neenakomerna obraba. |